Dozvola ulaska u K'abu krvolocima, diktatorima i ubicama je skrnavljenje K'abe i Božijih svetinja

4250

PIše: Ramiz Hodžić

www.saff.ba

Zašto je Sisi za kralja Abdullaha heroj a ne ono što on uistinu jeste, diktator i zločinac? Pa iz istog razloga zbog kojeg je kralj Abdullah za Sisija i njegov Al-Azhar doktor nauka, iako na čistom arapskom jeziku ne zna sastaviti jednu prostu smislenu rečenicu, osim ako mu to neko napiše na papiru. A koji je to razlog? Ne treba biti posebno pametan i pronicljiv da bi se dokučio pravi razlog ”iznenadne” saudijsko-egipatske diplomatske razmjene komplimenata, medalja i doktorata. Da je uspjelo “arapsko-islamsko proljeće” u Egiptu, i da je Muslimansko bratstvo uspjelo uspostaviti stabilnu modernu islamsku vlast, utemeljenu na principima istinske pravde i jednakopravnosti, to bi zadalo ozbiljan udarac monarhističkim, kraljevskim režimima, prije svega u KSA i Jordanu. Da se to ne bi desilo, pobrinuo se upravo kralj Abdullah, koji je prvo, finansijski i politički, pomogao vojni prevrat u Egiptu, a zatim je donio poseban državni zakon kojim je Muslimansko bratstvo proglasio terorističkom organizacijom, čime je i praktično preduprijedio ”opasnost” koja mu je mogla doći s te strane.

Dakle, Sisi Abdullahu duguje zahvalnost za svesrdnu finansijsku i političku pomoć i podršku, a Abdullah njemu opet duguje zahvalnost što ga je lišio ”opasnosti političkog islama”, personificiranog u ideji i politici Muslimanskog bratstva, koji se umalo nametnuo kao ozbiljna alternativa  nepopularnoj, nenarodnoj, potrošenoj, arapskoj autokratiji, u koju, bez sumnje spada i vladajuća saudijska porodica. Ono što cijelom slučaju daje dodatnu gorčinu, jeste da se saudijsko-egipatsko razmetanje medaljama i doktoratima dešava u vrijeme sramne arapske šutnje na židovske zločine nad Palestinom i Bejtu-l-makdisom, za kojeg isti taj ‘Abdullah, a trebao je ako ništa bar deklarativno, nije mrdnuo prstom. Ali zato je uz sve počasti dočekao faraona Sisija i omogućio mu da po drugi put oskrnavi K'abu, nakon što ju je, prije samo godinu dana, oskrnavio svirepim ubistvima vjernika u najčasnijem i najodabranijem mjesecu ramazanu (Poslanik, sallallahu ‘alejhi ve sellem kaže: ”Uništenje Ka'be manji je grijeh kod Allaha od uništenja nevinog ljudskog života”), kao što je prije toga, uz iste te počasti, dočekao i tuniskog krvnika Zejnu-l-‘Abdina Ben Alija, kada mu je njegova vlastita zemlja postala tijesna, i bivšeg libijskog bogohulnika Muamera Gadafija, koji je javno priznao da ne vjeruje u poslanika Muhameda, sallallahu ‘alejhi ve sellem, kao što su, također, njegovi prethodnici dočekali ugandskog monstruma ‘Idija Amina, kojeg je po propisima Šerijata,  koji navodno vlada u Saudijskoj Arabiji, slijedila jedino smrtna kazna. Kao da je Saudijska Arabija predodređena za davanje utočista i počasti najvećim svjetskim krvnicima i zločincima. Kako je uopće moguće da neko ko nosi titulu ”sluge dva harema”, zapravo dva sveta mjesta za koje vrijede specijalni propisi i zabrane, i koje nije dozvoljeno ninakoji način skrnaviti, uz sve počasti, i uz pratnju kordona vojske i policije, dovede u Meku i uvede u časni Božiji hram K'abu okorjelog zlikovca, kojem ni svetost ramazana i džamije, nije bila prepreka da počini ”četvrti najveći masakar nad demonstrantima u modernoj historiji”, kako su njegov vojni pohod  na goloruki egipatski narod opisali u Human Rights Watchu? U čemu se to ogleda ”služenje” Haremu, ako nije u njegovoj zaštiti od skrnavljenja i prljanja, a ima li većeg skrnavljenja i prljanja od dozvole bogohulnicima, krvolocima, diktaorima, ubicama da oholo i bahato hode svetim ćabenskim tlom, svojim, muslimanskom krvlju, uprljanim rukama dotiču blagoslovljeni kamen, El-Hadžeru-l-esved, svojim vučijim i hijenskim očima gledaju u svetu Božiju kuću, i naočigled islamske javnosti glume muslimanske hodočasnike. Nije valjda da se služenje Haremu ogleda jedino i isključivo u godišnjem pranju i mijenjanju skupcjenog ogrtača na Ka'bi? Da je tako onda bi aktuelna saudijska vlast bila najveći poštovatelj Božijih svetinja, budući da za spomenute svrhe izdvaja basnoslovne novčane sume.

Uzvišeni Allah, dželle šenuhu, je pohvalio bogobojazna srca, koja istinski veličaju Njegove svetinje i obilježja, onako kako je On to propisao i kako to Njemu Uzvišenom priliči, a ne kako bi to ljudi htjeli, a jedna od najvećih Božijih svetinja i obilježja je zasigurno K'aba, ovozemaljski Bejtu-l-Ma'mur, iznad kojeg se nalazi onaj nebeski, pravi Bejtu-l-M'amur, u kojeg svakodnevno uđe 70 000 meleka i nikada više ne izađu, a šta rade – slave i veličaju Allaha, dželle šenuhu. Onaj ko poštuje K'abu, poštuje Bejtu-l-M'amur, a onaj ko poštuje Bejtu-l-ma'mur poštuje Allaha i Njegove svetinje, i obrnuto, onaj ko skrnavi K'abu, skrnavi Bejtu-l-Ma'mur, a onaj ko skrnavi Bejtu-l-M'amur, skrnavi Božiju svetost. A skrnavi Ka'bu svako ko dopusti, ili na bilo koji način omogući dokazanim zločincima i bogohulnicima, da zakorače na njeno tlo i izigravaju hadžije i mu'temire. Ovaj tekst završit ćemo porukom, koju je sličnim povodom (učešće poznatog marokonaskog pjevača Abdulfetaha ed-Durejnija u pranju K'abe) na svom twitter profilu objavio, ugledni saudijski učenjak i daija, dr. Nasir el-Umer: ”Koliko je bogobojaznih i čestitih muslimana koji sanjaju o tome da jednog dana uđu u K'abu, ali im se to ne dopušta, a u isto vrijeme vrata K'abe se širom otvaraju grješnicima i razvratnicima, zapravo njenom prljanju i skrnavljenju. Molim Allaha da očisti Njegovu kuću od onih koji uzrokuju njeno prljanje i skrnavljenje.” (http://www.almoslim.net/node/193636).