SAFF

Nakon smjene sa mjesta ministra Fahrudin Radončić se hvali da ga podržava 164 stanovnika Mostara

Facebook
Twitter
WhatsApp
imagesfahroradoncicccccc

Nakon što je Predstavnički dom Parlamenta BiH izglasao smjenu Fahrudina Radončića sa mjesta ministra sigurnosti BiH, Dnevni avaz se dao na posao spašavanja lika i djela svoga gazde. Koliko je očajan Fahrudin Radončić zbog doživljene smjene sa ministarske pozicije, odnosno zbog poraza kojem se ni u snu nije nadao, najbolje se može vidjeti po jadnoj propagandnoj ofanzivi Dnevnog avaza. Radončić je dao zadatak uredništvu Dnevnog avaza da moraju napraviti medijsku varku da ga narod podržava. Zato je posljednjih nekoliko dana na Avazovom web portalu najudarniji tekst sa naslovom „Većina ispitanika Radončića vidi kao novog člana Predsjedništva BiH”. Riječ je o nekakvom ispitivanju javnog mnijenja, kojeg je u Mostaru uradila Agencija za političko komuniciranje “POLIS”. Dakle, ova agencija je pitala hiljadu građana Mostara „Ko bi po vašem mišljenju trebao da uđe u Predsjedništvo BiH iz reda Bošnjačkog naroda”. Od hiljadu ispitanika samo njih 164 se izjasnilo da preferiraju Fahrudina Radončića na mjestu člana Predsjedništva BiH. Ne većina, kako Avaz izmišlja, nego samo 164 ispitanika ( nećemo sada ulaziti u mogućnost da je „ Polis” možda malo navukao koju desetinu glasova u korist naručioca Fahre R.). Tako je Avaz, umjesto da pomogne svome gazdi, navedenim tekstom i lažima samo odmogao, odnosno pokazao da je Fahrudin Radončić došao u takvu poziciju da mu je veoma važno da se hvali podrškom 164 stanovnika Mostara.

Agencija za političko komuniciranje “Polis” je poznata po valjanju nadarenih gluposti. Oni redovno priteknu u pomoć Fahrudinu Radončiću ( da je Fahrudin Radončić pametan davno bi im otkazao usluge). Agencija „ Polis” je prije dvije godine objavila stručno mišljenje o Fahrudinu Radončiću kao govorniku. Analizirjaući Radončićev govor na javnoj tribini u Narodnom pozorištu u Mostaru pod nazivom “Statut Grada Mostara”, „ Polis” je formirao sljedeće stručno mišljenje. „ Imao je direktan kontakt očima s publikom, a kontakt očima je vrlo važan i u svakodnevnoj komunikaciji, pogotovo kada se javno obraćamo, to je jedan od najvažnijih elemenata dobre komunikacije…”

vecinaispitanikaradonc

rezultatiankete

E. B.

Facebook
Twitter
WhatsApp

PREPORUKA