SAFF

Pripadnici Muslimanskog bratstva nisu muslimani i njihov cilj je uništiti al-Azhar

Facebook
Twitter
WhatsApp

Priredio: Abdusamed Nasuf Bušatlić

Da ideja tekfira nije isključivo vezana samo za ekstremne skupine muslimana koje pejorativno nazivaju vehabijama ili selefijama, i da nije nikla u glavama pojedinih selefijskih ekstrema, svjedoči i nedavna izjava profesora na Univerzitetu Al-Azhar, Hassana al-Uvejde, koji se nije libio da javno, pred TV kamerama, izjavi kako pripadnici pokreta Muslimansko bratstvo nisu muslimani.

Naime, u toku intervjua u programu ”Sabahul-beled” na TV kanalu ”SADA EL BALAD”, dr. Hassan el-Uvejda, predsjedavajući Kluba članova Obrazovnog vijeća Al-Azhara, između ostaloga, rekao je: ”Muslimansko bratstvo želi uništiti Al-Azhar, kako bi na taj način uništili srednji i umjereni put islama.  Al-Azhar je oštrica koja stoji pred Muslimanskom braćom i on primjenjuje umjereni islam koji je simbol istinskog svijetla i civiliziranosti. A što se tiče Muslimanskog bratstva, oni mogu biti samo ”bratstvo” i nikako uz svoje ime ne mogu stavljati bilo kakav islamski prefiks, jer njihova vjera je nešto drugo mimo islama.”

Ovom svojom izjavom, dr. Hassan al-Uvejde potvrdio je da ideja tekfira i proglašavanja muslimanskih grupa i pojedinaca nevjernicima, nije nimalo strana Al-Azharu, štaviše, ”azharovski” tekfir je puno opasniji od pojedinačnog tekfira, jer je institucionaliziran kroz najveću vjersko-obrazovnu instituciju u Egiptu, a to je Univerzitet Al-Azhar, putem kojeg ostvaruje ”legitimitet” i pokriče, i on je u odnosu na pojedinačni tekfir, u pogledu opasnosti i štete po muslimane, poput državnog terorizma (koji je u crno zavio muslimanski svijet) u odnosu na pojedinačni terorizam, dok u doktrinarnom smislu liči na šiitski tekfir, jer je njihovo akaidsko učenje, između ostaloga, utemljeno i na tekfiru onih koji ne vjeruju u ideju vilajeta i imameta, i tu doktrinu uče i naučavaju kroz vjersko-obrazovne institucije iza kojih stoji šiitska država Iran.    Azharovski tekfir, oličen u dr. Hassanu al-Uvejdi, zatim u bivšem muftiji Ali Džumi, čiji odnos prema islamskoj nauci, a posebno prema instituciji fetve, ponajviše liče šarlatanstvu i ismijavanju, i njima sličnih ”alima”, posijao je, barem u egipatskom društvu, najveću smutnju, strpao u zatvor i u smrt spremio mnoštvo nevinih muslimanskih intelekutalaca i čestitih ljudi (treba li spominjati da je Sejida Kutba ”ubila” fetva ovakvih muftija), a da ih zbog toga nikada i niko nije pozivao na odgovornost.  Molimo Allaha da muslimane sačuva smutnje tekfira i tekfirskih smutljivaca kakav je dr. Hassan al-Uvejda.

 

 

Facebook
Twitter
WhatsApp

PREPORUKA