Poslovno-finansijski magazin „Banke i biznis u BiH“ dodijelio je Bosna Bank International (BBI) posebnu Plaketu „Zlatni BAM“ – priznanje koje se već 19 godina dodjeljuje u okviru bankarskog sektora najuspješnim finansijskim instutucijama u našoj zemlji. BBI banka „Zlatni BAM“ dobila je za promotivne aktivnosti, kao rezultat promotivnih i PR kampanja koje je organizirala tokom proteklih 12 mjeseci, s ciljem unapređenja komunikacije sa klijentima širom BiH.
Nagradu je u ime Uprave Bosna Bank International d.d. Sarajevo na svečanosti u Sarajevu primio Edin Brkić, koji se pri preuzimanju nagrada zahvalio i svim klijentima koji su BBI banci ukazali povjerenje, te dodao:
„BBI banka nastoji zadovoljiti potrebe svojih klijenata i pružiti vrhunski kvalitet usluge. Dobra komunikacija sa klijentima jedan je od uvijeta za kvalitetnu uslugu. Nagrade su uvijek motivirajući faktor, a mi ćemo i dalje nastaviti biti na usluzi građanima u cijeloj BiH kroz naših 37 poslovnih jedinica, kao i putem naših digitalnih kanala komuniciranja i mogućnostima online apliciranja za usluge i finansijska sredstva, što se u vrijeme pandemije pokazalo vrlo efikasnim i istovremeno sigurnim za naše korisnike“, kazao je ovom prilikom Brkić.
BBI banka je proteklih pet godina dobila tri Zlatna BAM-a, od kojih su dva priznanja za aktivnosti Marketinga i komunikacija.
„Posebno sam ponosan što BBI banka u jeku pandemije i ogromnih izazova s kojima se suočava(la) privreda Bosne i Hercegovine, ali i cijelog svijeta, nije prekinula saradnju sa mnogobrojnim medijima i partnerima širom naše domovine, koji su rado prenosili dobre i pozitivne vijesti. Zahvaljujem se svim našim medijskim i drugim partnerima koji pomažu u ostvarenju ciljeva, misije i vizije BBI banke protekle dvije decenije“, istakao je Dino Selimović, direktor Marketinga i komunikacija BBI banke.