– Ovo je godina koja može i treba biti godina uspjeha. Ukoliko održimo zamah, očekujemo da koalicija funkcionira, da se otvore radovi na infrastrukturnim projektima, da se gradi i da se provode reforme. Naravno, to podrazumijeva podijeljenu odgovornost. Biti u koaliciji znači biti jednako odgovoran i za uspjehe i za neuspjehe vlasti. SDA će se kao i dosad ponašati ozbiljno i državotvorno. Isto to očekujemo i od svojih partnera, očekujemo da rade u interesu građana, da se suzdrže od poriva da u isto vrijeme budu i vlast i opozicija. SDA, naprimjer, nema nijednu poziciju u segmentu vlasti koja treba pokrenuti izgradnju autoputa i brzih cesta, i ministri i direktori su iz SBB i HDZ-a, tako da mi je zaista ostalo nejasno na čiji račun je išla opaska da je u prošloj godini izgrađen samo “jedan trotoar” – kazao je, između ostalog, Izetbegović.
Nakon toga uslijedilo je i Radončićevo, odnosno SBB-ovo, reagiranje u kojem se navodi kako je za zastoj u cestogradnji kriva SDA i Izetbegović.
– Izgradnje autocesta nema zbog Izetbegovića, koji je za 20 godina vlasti izgradio manje kilometara nego Kosovo za jednu godinu – navodi SBB, kojem treba vjerovati da zna sve o cestama na Kosovu, budući da ih je njihov stranački šef lično “testirao” prilikom nedavnog odlaska na suđenje Naseru Keljmendiju.
U istom saopćenju SBB ponovo priziva masovne proteste i haos u Bosni i Hercegovini, i to ispred Predsjedništva BiH gdje su članovi te stranke februara 2014. na protestima bili veoma aktivni, kao i na “pregovorima” u ime “nestranačkih” demonstranata u Federalnoj vladi. S druge strane, Radončić kao tadašnji ministar sigurnosti, umjesto da djeluje po službenoj dužnosti i spriječi haos koji je uslijedio, vlastitim izjavama je dolijevao ulje na vatru.
Faktor