Jedan od najvećih medijskih fenomena u BiH je propali novinar Boris Dežulović koji više nema gdje pisati po svojoj Hrvatskoj pa piše u „Oslobođenju” i blati Bošnjake i islam. Konzumente ima među iskompleksiranim Bošnjacima koji na njega gledaju kao na Lepu Brenu. Već u nekoliko kolumni Dežulović se dotiče „Saffa” i Fatmira Alispahića, kao i prije neki dan u tekstu „Ima li Bosne na ekavskom”, u kome je komentirao Fatmirov tekst „Muhareme, poselami baku, bre”. Najljepša stvar u cijeloj priči je što su čitaoci „Oslobođenja” svojim komentarima razvalili kolumnistu „Oslobođenja” Borisa Dežulovića. Evo i Dežilovićevog glupavog teksta
http://www.oslobodjenje.ba/kolumne/ima-li-bosne-na-ekavici
KOMENTARI ČITAOCA „ OSLOBOĐENJA”
– Kako se moze ustanoviti da Fatmir Alispahic i Božidar Spitzer nisu u pravu.?Anketom. Gradjana u F u BIH, i Hrvatskoj. Ako mene anketirate ja kazem, u pravu su.
– Nekim se stereotipima iz bivse YU, na prostorima Hrvatske i Bosne i Hercegovine mora reci ENDE.
– Pustite li ekavici, da na mala vrata udje u BIH, eto,prvo zabavljaca, uciteljica, revizora, kontrolora,majora, oficira,Gorskog vjenca, i na kraju arkanovaca.
– Očigledno da je ovaj tekst pisan za čitatelje onog psovača iz Kraljeva,koji redovno prenosi Dežulove kolumne iz “prijateljskog “Oslobođenja.
– Trebalo je prvo pročitati Alispahićev tekst o Mijajlovićevoj ekavici,a ne odmah medijski linčovati Fatmira.
– Potpuno podržavam svaku riječ napisanu o temi ekavice, jer tekst je vrlo umjereni govori o regionalnim specifičnostima jezika,kao i o praksi,kakva je postojala.
– u socijalizmu i u svim državama u regionu da spiker ili novinar trba da govori jezikom sredine,a ne jezikom druge države,a što je Alispahić i naglasio
– da se to odnosi i na Bošnjake koji su zaposleni u medijima u Hrvatskoj ili Srbiji da se moraju prilagoditi jeziku tih država.Dežule,ne srozavaj se na nivo nekog
– Zašto Bora Dražulović nekoliko puta ponavlja Mr Proper?Je li zato što je Fatmir ćelav?Pa šta,milioni ljudi na svijetu su ćelavi.
– ovaj tekst je argunetirano receno – NACIONALSOVINIZAM! Autor zaboravlja da su prosla vremena kad se Bosnjacima nametala “baka” kao i “tata”. zato na OTPOR!
– Hajde Dezulovicu posto imas veze u Beogradu i Splitu (iz koga si istjeran) probaj uciti d(j)ecu u skoli ‘moja nana’ pa nam javi rezultate jer mi zivimo na marsu odavno (po vama – namjerno malo)
– Nisi skonto u cemu je poenta , a kasno je da ti se objasnjava. Moja djeca ce imati nanu, aBd inshallah, i ja cu biti ponosan NATO.
– Evo ti samo jedan hipotetican primjer. Ovaj P Djukljanovic, da je imao 92.god. i nanu i baku, nanu bi sigurno strpo u koncentracioni logor.
– Dezulovicu hajt ti fino u tri Lijepe tvoje u svoj rodni Split pa se tamo bori da oni malobrojni Srbi sto nisu pobijeni u Lori imaju pravo pisat cirilicom!
– Dezulovicu mozes se i u Vukovaru borit za cirilicu, Osijeku, Djakovu….ma gdje god se okrenes u toj Lijepoj tvojoj a nas pusti ovdje.
– Pored ocitog aparthejda i srbizacije u skolama nad bosnjackom djecom u manjem tzv entitetu ti se naso pisat o Alispahicu. A mogo si zapjevat IĆI ,MIĆI, AHMIĆI !!
– Idi onom Hadžifejzoviću pa sa njim pričaj ekavski,skote odvratni
– Koliko je vazan jezik, pismo, kultura vidimo po tome kako se Srbi trude da sve to nametnu Bosnjacima u tzv manjem entitetu
– Pa tako imamo tu djecu i njihove roditelje sada u pola novembra spavaju pod satorom a Dezulovic podj.bava
P.S. U naslovu ovog teksta Borisa Dežulovića nazvali smo ” peder”. To smo uradili jer se Dežulović sam predstavlja da je peder. Borisa Dežulovića je nedavno dao intervju za pederski portal crol.hr. “Ovdje sam jer naprosto moram biti – to je stvar elementarne građanske pristojnosti. Svakom pederu je dužnost biti tu jer pederi smo svi. I oni iza policijskog kordona, samo što to još ne znaju. Jer, biti peder ne znači samo voljeti isti spol već biti ugrožena manjina. Svi smo ugrožrena manjina, ali ovi iza ograde to još ne znaju.”Na pitanje je li ga strah, Dežulović je odgovorio kako ga nije strah jer je navikao biti peder cijeli život”.
TEKST FATMIRA ALISPAHIĆA NA KOJI JE REAGIRAO BORIS DEŽULOVIĆ