Stranka za Bosnu i Hercegovinu predizbornu kampanju “Zajedno ZA jedno” upriličila je na Ilidži predstavljanjem kandidata.
Veliki broj građana, simaptizera i članova stranke za Bosnu i Hercegovinu svojim prisustvom imao je priliku detaljno se upoznati sa konceptom budućeg djelovanja Stranke za Bosnu i Hercegovinu (SBiH).
U svom obraćanju predsjednik Stranke za BiH i nosilac liste za Skupštinu Kantona Sarajevo Semir Efendić, kroz relan prikaz ukazao je na stanje u zemlji. Govoreći o infrastrukturnim projektima koji se tiču poboljšanja života stanovnika Kantona Sarajevo, ali i Bosne i Hercegovine istakao je da mnogi od njih nisu realizovani zbog neodgovornosti, neznanja i nesposobnosti onih koji su bili na vlasti.
– Mi smo svi danas u Sarajevu jako opterećeni onim što se zove Kanton i onim što bi trebala biti njegova funkcija. Mogu reći da nekih deset godina najmanje traje prevara u Sarajevu. Jedni te isti uzvikuju, proglašavaju krivce, a oni to sve rade i nikako da se pokrenemo. Kada sam vidio na koji način su pristupili izgradnji Prve transverzale i počeli se hvaliti da će raditi, pomislio sam: “Ovi je ne mogu napraviti ni za 100 godina”. Oni pojma nemaju šta sve treba biti spremno da neko krene u izgradnju jednog projekta kao što je Prva transverzala. Počeli i nidokle – rekao je Efendić.
Dodao je i da samo kilometar i po dijeli Međunarodni aerodrom Sarajevo od autoputa, a da niko ne zna kada će se taj spoj napraviti.
– Kilometar i po dijeli aerodrom od autoputa za koji smo do sad potrošili oko dvije milijarde maraka i trošimo još. Izgubismo živce, zdravlje, vrijeme svaki dan zato što niko nije u stanju uzeti i napravit taj kilometar i po. Može tako stajati još 50 godina dok ne uzme neko to da uradi. Tako je u svakoj oblasti – istakao je Efendić.
Naveo je da je zbog projekata koji su rađeni loše Bosnu i Hercegovinu samo jedna dionica autoputa prema Konjicu od 10 kilometara koštala 650 miliona maraka.
– Nema sigurno skuplji autoput na svijetu. Ne bi Kina ovo izdržala što mi pravimo – istakao je Efendić, podsjetivši da je Sarajevo sedam godina čekalo da se priključi na autoput.
Tokom obraćanja dotakao se i gradskog saobraćaja u Sarajevu rekavši da je pogrešan pristup ulagati ogroman novac nabavljen kroz kreditno zaduženje, kroz ugovore koje niko nije vidio, u infrastrukturu, a ne rješavati višedecenijske probleme Kantonalnog javnog komunalnog preduzeća Gradski saobraćaj – GRAS.
– Niko se nije pozabavio GRAS-om. Dakle u isto vrijeme ulažete desetke miliona eura u prugu i formirate neko drugo fiktivno preduzeće. Zamislite Vlada formira fiktivno preduzeće, pa na njega prebacuju imovinu, vozila koja kupuju, a GRAS ne diraju. Tu postoji GRAS koji ima desetke miliona dugova, a s druge strane ulažete u infrastrukturu. To je zaista jedno šizofreno ponašanje – naglasio je Efendić u svom obraćanju, saopćeno je iz Stranke za BiH.