Vlada Tuzlanskog kantona danas je usvojila informaciju o problemima u vezi s pretvorbom poljoprivrednog i šumskog zemljišta u okviru projekta izgradnje autoceste Tuzla – Maoča. U izvještaju je istaknuto da se realizacija ovog strateškog projekta suočava sa ozbiljnim preprekama zbog privremene zabrane raspolaganja državnom imovinom i nefunkcioniranja Komisije za državnu imovinu pri Vijeću ministara BiH.- Usvojili smo inicijative prema višim nivoima vlasti, ponajviše prema Uredu visokog predstavnika (OHR) koji ima mogućnost i može deblokirati ove procese. Želimo incirati sastanak s visokim predstavnikom (Christian Schmidt, op. a.) ili možda njegovu posjetu TK, da obrazložimo problem građana i privrede. Od njega najviše očekujemo i najrealnije je da djeluje jer ima ovlasti – kaže premijer TK Irfan Halilagić.
Apsurdno je, ističe Halilagić, da imamo projekat poput obliaznice Živinice, težak više od 50 miliona KM, izabrane izvođače, a da pri tome od 17 kilometara dionice mi možemo izdati dozvole za radove na 870 metara.
Na pitanje kako se u drugim dijelovima FBiH grade putevi, Halilagić je rekao da je očito da su kantoni u Hercegovini favorizirani kada je u pitanju izdvajanje novca i prolaze projekti teški više od 900 miliona KM.
– Mi postavljamo pitanje kako se tamo raspolaže državnom imovinom, mijenja namjena zamljišta i izdaju dozvole. Ni mi ne znamo. Mi znamo kakvi su propisi i mi ih moramo poštovati. Da postoji nepravda prilikom raspodjele sredstava i projekta, valjda je svima jasno. Tuzlanski kanton puni budžet FBiH, a neko drugi ga prazni – zaključio je Halilagić.
(Faktor.ba)