Ljubav prema modi i dizajnu doktorica dentalne medicine iz Hadžića Lejla Reizbegović pretvorila je u biznis. Naime, ova 25-godišnjakinja je svoju ideju za proizvodnju brenda medicinske odjeće Lorica predstavila na televiziji Hayat u posljednjoj emisiji 3. sezone takmičenja Sarajevo Business Forum Start-up Challenge i odnijela ubjedljivu pobjedu. Stručni žiri je njenu ideju da proizvodi medicinske uniforme od antimikrobnih materijala, koji sprječavaju rast i razvoj bakterija na radnoj odjeći, ocjenio najvišim ocjenama.
„Od malena gajim veliku ljubav prema likovnoj umjetnosti. Tokom studija stomatologije bila sam u prilici da stalno nosim medicinske uniforme i prepoznala nedostatak posvećenosti dizajnu u ovoj branši i tako je nastala ideja da dizajniram inovativne, moderne i prepoznatljive uniforme“, kaže Lejla, koja će nagradni finansijski fond BBI banke iskoristiti za razvijanje novih proizvoda i registraciju firme.
„Pobjeda na ovom takmičenju mi je dala vjetar u leđa kako u finansijskom smislu tako i u smislu podrške i priznanja od značajnih ljudi iz svijeta biznisa. Kompletan nagradni fond SBF takmičenja daje veliku podršku počevši od finansija, pa do logističke podrške, promocije i oglašavanja, te mentorstva. Svim mladim ljudima bih preporučila da iskoriste ovu priliku i predstave svoje ideje“, govori Lejla.
Lorica je peti pobjednik, čime je završena treća sezona takmičenja mladih u poslovnim idejama koje je Bosna Bank International pokrenula u saradnji sa televizijom Hayat i partnerima. Svi pobjednici imat će priliku da svoje ideje predstave i na 11. Sarajevo Business Forumu.
Za ovu, treću sezonu, za pobjednike takmičenja nagradni fond iznosio je više od 200 hiljada KM. Nagrade i podršku su obezbijedili: BBI banka, TV Hayat, Bamcard, Fondacija Mozaik, RSG Media Group, Uni-Expert, Klix.ba, Akta.ba, Business Magazine, Poslovne novine, Studomat.ba, projekat Dijaspora za razvoj (D4D), a podršku projektu i učesnicima dali su i Fondacija 787, Fondacija Impakt i Konrad Adenauer Stiftung.