Tačno prije godinu dana dr. Mustafa Cerić je prvi put javno rekao šta misli o Fahrudinu Radončiću i njegovoj političkoj misji u Bosni i Hercegovini. To je ujedno bilo i prvo javno ograđivanje dr. Cerića od njegovog političkog favorita iz 2010.godine. Obzirom da znamo da dr. Cerić i danas ima sličan stav o Fahrudinu Radončiću, prenosimo prošlogodišnju izjavu, odnosno reakciju dr. Cerića na nemilosrdni napad Dnevnog avaza na muftiju Muamera ef. Zukorlića.
„ Bošnjaci su Avaz doživljavali kao svoj nacionalni projekat i branili su ga od napada. Mnogi su htjeli da vide u Fahrudinu Radončiću primjer uspješnog Bošnjaka, koji pomjera granice i krči put za nove uspjehe. Ali su se duboko razočarali, jer posljednji ničim izazvani Avazov napad na muftiju Muamera Zukorlića promijenio je odnos Bošnjaka prema Avazu. Nije primjerno da se na tako nizak i bestidan način postupa sa simbolima bošnjačke duhovnosti iz čistog hira. Ne znam čija je to pamet konstruirala, ali znam da sam jako razočaran i tužan što Avaz nije uspio da bude izuzetak od pravila po kojem Bošnjaci dosada nisu uspjevali ni jedan svoj nacionalni medijski projekat da dovedu do kraja, odnosnu da mu osiguraju dugovječni kontinuitet. Očito, onaj koji je smislio i napisao u Avazu tu nečuvenu vulgarnost i bestidnost o Bošnjakinjama i njihovom časnom muftiji sandžačkom Muameru Zukorliću, koji se kao lav bori protiv nemilosrdne beogradske agresije na Bošnjake u Sandžaku, nije želio dobro ni Avazu ni Bošnjacima. Avazov napad na muftiju Zukorlića je nedopustiv, neprihvatljiv i neoprostiv i zato ga sa indignacijom osuđujem i odbacujem te izražavam svoje suosjećanje sa Muftijom i sestrama koje su pretrpjele duševni bol zbog nemoralnog, neodgovornog i neosnovanog udara na njihovu ljudsku čast i ponos.
No, drago mi je što su Bošnjaci i kao pojedinci i kao institucije ustali i kazali „dosta je”! Bošnjaci ne mogu podnijeti novog Omer-pašu Latasa, kojeg je neko poslao u Bosnu da skida elitne glave Bošnjaka, da ih obezglavljuje i tako izlaže novim progonima, silovanjima, ubijanjima – genocidu. Bošnjaci nisu ni ćoravi, ni gluhi, ni maloumni pa da ne mogu vidjeti, čuti i razumjeti ko im je dost a ko dušmanin. Ne može se u nedogled testirati bošnjačka dobrota i sabur. Sve ovodunjalučko ima rok trajanja, osim Božjeg lica koje vječno traje i vječno bdije nad svim što ljudi rade”.