Kao i prije tri godine lider SBB-a Fahrudin Radončić i njegov medijski stroj ponovo pokušavaju kreirati ambijent besperspektivnosti i sveopće propasti, a što se ne može zaustaviti bez uličnih protesta i „događanja naroda“.
Znamo kako se to završilo prije tri godine. Razlika u tome je što je Radončićev SBB tada bio i u vlasti i u opoziciji (na državnom nivou su participirali u vlast, ali na federalnom nivou su bili u opoziciji), dok sada participiraju u vlasti na svim razinama, pa je i ova stranka među naodgovornijim za stanje u državi. Novinari Avaza, po Radončićevom nalogu, probleme pronalaze isključivo u resorima koji nisu u njihovoj nadležnosti, a ondje gdje je odgovornost SBB-ovih kadrova očigedna pravdaju se da oni hoće da rade kvalitetne stvari, ali ih, tobože, koalicioni partneri blokiraju i sapliću im noge u radu.
No, je li baš tako? Evidentan je, primjerice, zastoj u cestogradnji, a u toj oblasti dva ključna resora drži SBB. Njihov je direktor na čelu preduzeća Autoceste Federacije (najprije Dženan Salčin, a odnedavno Adnan Terzić), a njihov je i državni ministar prometa i komunikacija Ismir Jusko, poznat po tome što za godinu dana mandata nije uspio naučiti ni kako se zove koridor koji bi trebao da gradi, pa ga je nazvao „WC“. U njegovoj nadležnosti osim cestogradnje je i naplata RTV takse, a po tom pitanju je jasno da vlada potpuni haos.
Već godinama se zagovara reforma penzionog fonda u Federaciji BiH, a i taj resor kontrolira SBB, pa bi bilo zanimljivo pročitati na stranicama Avaza šta SBB-ov ministar Vesko Drljača namjerava i da li išta namjerava poduzeti po tom pitanju.
Dugo se priča i o širenju kapaciteta sarajevskog aerodroma i u segmentu putnika i kargo saobraćaja. Svu vlast nad Aerodromom Sarajevo drži SBB, no njihov direktor Armin Kajmaković, imenovan u znak pažnje prema Radončiću sklonoj tužiteljici Dijani Kajmaković, još nije uradio ništa na tom planu. Dapače, prema saznanjima Slobodne Bosne oročio je šezdeset miliona maraka ostvarenog profita, i umjesto da taj novac stavi u funkciju razvoja Aerodroma, on je umrtvio ogromne resurse državnog kapitala zbog skromnih prihoda od kamata. Toliko o njegovim menadžerskim sposobnostima i poslovnoj viziji.
Znaju li novinari Avaza kada pišu o problemima zagađenosti u BiH, da u Federaciji postoji Fond za okoliš na čijem je čelu kadar SBB-a Fuad Čibukčić (koji se još okitio i funkcijom predsjednika Nadzornog odbora Bh. Telecoma) koji raspolaže fondom od sedamdesetak miliona KM i da pored njega postoji i Federalno ministarstvo okoliša na čijem je čelu također kadar SBB-a Edita Đapo.
Po Dodikovoj logici tokom jedne od prošlih predizbornih kampanja da je Republika Srpska bolji dio BiH, mogla bi se uspostaviti i paralela prema kojoj i u Federaciji BiH postoji gori i bolji dio vlasti. Uprkos naručenoj propagandi na straniciama Dnevnog avaza, svaka ozbiljna analiza pokazala bi da bi upravo gori dio vlasti predstavlja SBB, sa svojim kadrovima okupljenim „s koca i konopca“, krajnje upitne kompetencije, a u nekim slučajevima čak i elementarnog poznavanja činjenica vezanih za resore koji su im dodijeljeni.
Pa, ukoliko Radončić sa stranica svojih novina narod već poziva na ulice, nema sumnje da bi veći dio tog naroda trebalo uputiti prema tornju Avazu, a manji dio njih prema zgradi Vlade Federacije i BiH i kabinetu premijera Fadila Novalića.