N1 dovela u sumnju da je masakr na Markalama počinila Vojska RS

2435

Godišnjice stradanja od agresorske ruke prilika su da se uvjerimo u medijski kukavičluk i  medijsku okupaciju koju živimo. Mnogi mediji su se oglasili povodom 5. februara, dana kada se obilježava ubistvo 68 i ranjavanje 142 osobe na sarajevskoj pijaci Markale. Međutim, neki od vodećih su prećutali da su krivci za ovaj stravični, monstruozni, barbarski zločin krivi pripadnici nelegalne Vojske Republike Srpske.

Tako je u Dnevniku BHT1 u 19 sati izbačen ovaj bitan podatak. Nigdje ni slova, ni riječi nisu urednik Nikola Marković i novinarka Anisa Kurtić u posljednjem prilogu u dnevniku da je velikosrpska armada ispalila granatu na civile.

Ni portal Klix nije puno bolji u ovom smislu. Autor inicijala M. N. samo je poluodređeno jednom spomenuo agresore, ali je zanemario činjenicu i prešutio konkretno spomenuti ko je ispalio kobni projektil. Osim ovoga, isti autor je naveo da je u Sarajevu tokom opsade ubijeno 600 djece. Istina je da su pripadnici VRS ubili 1601 dijete. Na ovom portalu je bilo tekstova u kojima su navedeni odgovorni za ovaj zločin, ali su to preuzeti izvještaji agencije Anadolija, ali ne i autorski tekstovi novinara Klixa.

Ipak, najdalje su otišli urednici i novinari televizije N1. Ne samo da su izbjegli imenovati krivca za pakao na Markalama iz 1994., nego su ga pokušali relativizirati i pripisati Armiji RBiH iznoseći fašističku tezu koji svo ovo vrijeme plasiraju đikani. N1 je u vlastitom prilogu objavio kako su Karadžić i Mladić  O P O V R G L I  navode da je mina došla sa njihovih položaja.

“Minobacačka granata uzrok masakra najvećih razmjera tokom opsade Sarajeva, uzrokovala je i brojne kontroverze. Navode da je ispaljena sa položaja Vojske Republike Srpske, iz sela Mrkovići, Radovan Karadžić i Ratko Mladić opovrgnuli su pred haškim sudom. Iz rupe na asfaltu nikle brojne teorije – da je za smrt Sarajlija odgovorna vojska Armije Republike Bosne i Hercegovine koja je navodno ranije postavila eksploziv na Markalama”. Kao što vidite, nije rečeno da su zločinci pokušali opovrgnuti nego da su to uradili. Auto sramnog priloga je Aida Hadžimusić.

Dok se mediji od kojih se očekuje da govore isitinu suzdržavaju da imenuju krivce za zločine širom BiH, dotle neki iskorištavaju tu autoncenzuru i plasiraju laži kao što je ova da smo sami sebe granatirali.  Da nam je neko tokom rata rekao da u miru nećemo smjeti govoriti istine o našim dželatima, i da će usred Sarajeva biti onih koji plasiraju Karadžićeve teze, ne bismo vjerovali.

Vezani tekstovi:
N1 televizija udovoljava Srbiji i umjesto genocid koristi kvalifikaciju “zločin u Srebrenici”

Televizija N1 promoviše interese Srbije i RS-a tokom rasprava o rezoluciji o genocidu u Srebrenici i hapšenju Orića