Poštovani gospodine Hadžifejzović,
molimo Vas da ovo naše reagovanje objavite u prvoj narednoj emisiji Centralni dnevnik jer je iznošenjem neistina od strane prof.dr. Rešida Hafizovića u intervjuu sa vama od 16.09.2014. godine javnost stekla pogrešan dojam da je, između ostalih, i Islamski pedagoški fakultet u Zenici odgovoran za slanje naše omladine na strana ratišta, te nam je tim izjavama učinjena ogromna šteta za imidž Fakulteta.
Do sada prozive uvaženog prof. Hafizovića nismo htjeli komentarisati, jer smatramo da su one više odraz dnevnopolitičkog a ne akademskog stava. Članovi akademske zajednice u BiH, ali i iz susjednih zemalja, dobro znaju šta je Islamski pedagoški fakultet u Zenici, tako da i nije bilo potrebe reagovati. Dokaz otvorenosti Fakulteta je i činjenica da je i sam profesor Hafizović angažovan kao gostujući profesor kako bi se naši studenti mogli upoznati sa mišljenjem i akademskim opusom istog.
Iznošenjem posljednjih stavova da se na „zeničkom islamskom fakultetu islam interpretira suprotno stavovima Islamske zajednice u BiH“ i „da se uči po knjigama koje nisu pisali naši autori“ primorao nas je da javnosti kažemo šta je Islamski pedagoški fakultet koji on spominje sa dozom nipodaštavanja.
Islamski pedagoški fakultet u Zenici je visokoškolska ustanova koja obrazuje kadar za potrebe šire društvene zajednice, a ne same Islamske zajednice u BiH. Sama ta činjenica govori da mi ne školujemo teološki kadar i da nam silabusi nisu i ne moraju biti identični. Svi nastavni planovi i programi dobili su potrebne saglasnosti kako od organa IZ BiH tako i od Senata Univerziteta u Zenici, nadležnog ministarstva i vlade. Članicom Univerziteta postali smo prije nego Fakultet islamskih nauka u Sarajevu, a u implementaciji Bolonjskog procesa i inoviranju nastavnih planova i programa prednjačimo u odnosu na druge članice. O validnosti nastavnih planova i programa govori i činjenica da naši studenti bez ikakvih problema nastavljaju studij na univerzitetima u Beču, Gracu i Zagrebu. Što se tiče literature za spremanje ispita, ponosni smo što naši profesori insistiraju na najpoznatijim autorima iz svojih oblasti bilo da su to pedagoške, lingvističke ili teološke nauke. Minimiziranje autora i udžbenika samo zato što dolazi iz druge zemlje ne samo da nije akademski, već se može upotrijebiti i teža riječ koja ne priliči našem diskursu.
Uostalom i sam profesor u svojim predavanjima većinom navodi i traži da se koriste autori koji nisu „domaći“ i jedina je razlika da oni dolaze sa druge strane Zemljine hemisfere.
Islamska zajednica u Bosni i Hercegovini – Islamski pedagoški fakultet u Zenici