Kakav im je urednik, dobro ih iko gleda: Investicija od 4,5 milijarde maraka za BHT nije vijest

888

U danu kada je predstavljen mega projekat turističkog naselja “Buroj Ozone” u Trnovu, vrijedan ogromnih 4,5 milijarde konvertibilnih maraka, u centralnim informativnim emisijama BHT-a ni riječi o ovome! Glavna vijest tog dana iz Bosne i Hercegovine je grubo i drsko preskočena. Gledatelji BHT-a ostali su uskraćeni za informacije o ovoj ogromnoj investiciji zbog urednika Dnevnika na ovoj televiziji Amarilda Gutića. Umjesto o tih 4,5 milijarde maraka, koje bi bile vijest na CNN-u da su tolike pare uložene negdje u bogatoj Americi, Amarildo Gutić nam je donio priče iz Maglaja o pronevjeri u iznosu od osam hiljada KM pri tome zanemarujući da za te pronevjere nisu krive državne institucije, nego nepoštenje privatnih firmi. Umanjivanje velikih pozitivnih stvari i maksimiziranje onih malih negativnih – zar to nije medijska agresija?

Umjesto da nam vijest godine predstavi do u tančine, Gutić nam nudi negativne minorne vijesti, tako nas ubjeđuje da je Bosna i Hercegovina crna rupa. Potrebna je reakcije unutar BHT-a i sankcionisanje Gutića. U suprotnom, dodatno će se urušavati ovaj javni servis gubeći gledatelje i pretplatnike. Sigurni smo da su Gutić i njenu slični razlog dubioze u ovom mediju uslijed koje je nedavno bez posla ostalo desetine njegovih kolega. Poštovana upravo, bolje da ste otpustili ili smijenili Gutića, on vam stvara probleme i odbija gledatelje i poslovne partnere ,a i provodi antidržavnu medijsku politiku.