Priredio: Abdusamed Nasuf Bušatlić
Imam Ibnul-Kajjim el-Dževzijje, rekao je: ”Ispravno razumijevanje i dobra namjera su među najvećim blagodatima koje je Allah podario čovjeku. U stvari, čovjeku nije data veća, bolja i trajnija blagodat, nakon islama, od ispravnog razumijevanja i dobre i iskrene namjere (nijeta). Štaviše, ispravno razumijevanje i dobra namjera simboliziraju dvije noge islama s kojima je musliman siguran od puta onih na koje se Allah rasrdio i čije su namjere pokvarene, kao i od puta onih koji su zalutali, jer im je razumijevanje pogrešno i pokvareno, i on se pridružuje onima kojima je Allah blagodati i milost Svoju darovao, onima koji imaju ispravno razumijevanje i dobre namjere i koji su sljedbenici Pravog puta (Siratul-mustekim), a nama je naređeno da u toku svakog namaza molimo Allaha da nas uputi na Siratul-mustekim.
Ispravno razumijevanje je svjetlo koje Svemogući Allah ulijeva u srce iskrenog vjernika, kojim on pravi razliku između vjerodostojnog i apokrifnog, istine i laži, upute i zablude, pravog i krivog puta, i osnažuje ga dobrom namjerom, težnjom za istinom i bogobojaznošću u tajnosti i javnosti, eliminirajući faktore slijeđenja strasti, preferiranja prolaznog dunjaluka, traženja pohvale i zanemarivanja pobožnosti i bogobojaznosti.
Štaviše, pogrešno razumijevanje i mišljenje o Allahu i Njegovom Poslaniku, sallallahu alejhi ve sellem, korijen je svake hereze, novotarije i zablude, i korijen svake greške u temeljnim principima vjere i njezinim ograncima, pogotovo ako se tome još doda loša namjera. Kakve li nevolje za islam kad se obje ove osobine nađu kod njegovih sljedbenika!”