Ured za komunikacije Predsjedništva Republike Türkiye pokrenuo je kampanju pod nazivom “Hello Türkiye” kako bi što efikasnije razglasio nacionalnu i internacionalnu upotrebu imena zemlje kao “Türkiye” u međunarodnim medijima.
“Türkiye jača vlastito ja i identitet u jeziku i komunikaciji, kao i na svim poljima“, rekao je šef Ureda za komunikacije Fahrettin Altun.
Promotivni video, pripremljen u okviru napora za jačanje brenda Türkiye, podijeljen je na društvenim mrežama Ureda za komunikacije. Video se prikazuje u mnogim zemljama sa hashtagom #helloTürkiye i objavama globalnih influensera na društvenim mrežama.
“Kako bismo ojačali brend, formirat ćemo Ured za brend Türkiye. Naravno, veoma je važno da svi segmenti našeg društva pokažu senzitivnost i podršku. Možemo dodatno ojačati brend Türkiye u cijelom svijetu djelujući na integriran način“, poručio je Altun.
Kampanja ima za cilj korištenje izraza “Türkiye”, sprečavajući strance da koriste ime zemlje na različitim jezicima preko društvenih mreža. U tom kontekstu, savjetnici za medije Ureda za komunikacije koji djeluju u stranim zemljama također sprovode različite aktivnosti u svrhu promocije kampanje.
Šef Ureda za komunikacije Fahrettin Altun je u svojoj ocjeni na tu temu podsjetio da je u decembru objavljeno cirkularno pismo sa potpisom predsjednika Recepa Tayyipa Erdogana da se ime te države u međunarodnim medijima koristi samo kao “Türkiye”, a ova odluka je važan korak ka osiguravanju jedinstva diskursa i jačanju brenda Türkiye na međunarodnoj areni.
– Zajedno ćemo ojačati brend “Türkiye”-
Navodeći da će u svrhu jačanja brenda osnovati Ured brenda Türkiye, Altun je rekao da će ovaj ured raditi na polju globalnog identiteta Türkiye i doprinijeti jačanju imidža zemlje i vrijednosti brenda.
Ističući da će pomenuti ured raditi zajedno sa privatnim sektorom i javnim institucijama i organizacijama, Altun je rekao da je veoma važno da svi segmenti društva pokažu senzitivnost i podršku.
“Za nas je veoma važno da naše javne institucije, nevladine organizacije, akademska zajednica, naši mediji koriste i izgovaraju ime naše zemlje kao Türkiye u svojim radovima, korespodenciji, aktivnostima i događajima kojima prisustvuju. Možemo dodatno ojačati brend Türkiye u cijelom svijetu djelujući na integriran način“, poručio je Altun.
Institucionalne objave:
https://www.instagram.com/iletisim/reel/CYqS62OIACa/?utm_medium=copy_link
https://twitter.com/iletisim/status/1481521501304238080?s=21
https://twitter.com/communications/status/1481521794683125763?s=21
https://www.instagram.com/tv/CYqTZjMjgKZ/?utm_medium=copy_link