SAFF

Turski konfecijski brend DeFacto otvorio poslovnicu u centru Banje Luke

Facebook
Twitter
WhatsApp

Haldun Koc, ambasador Republike Turske u Bosni i Hercegovini, i Igor Radojičić, gradonačelnik Banjaluke, danas su svečano otvorili poslovnicu turskog konfekcijskog brenda DeFacto u Banjaluci, koja je inače prva u BiH, javlja Anadolu Agency (AA).

Svečanom otvaranju radnje na tri sprata u centru Banjaluke, u ulici Veselina Masleše, prisustvovao je veliki broj zvanica.

“Često se naglašava kako su investicije u svakoj zemlji, pa i u BiH, veoma značajne, to mi u našim izjavama redovno naglašavamo, a evo sad je baš jedan dobar povod da prisustvujemo i veoma konkretnom otvaranju. Mi sa naše strane se trudimo da podstaknemo poduzetnike, privrednike, biznismene da posluju, da investiraju na teritoriji cijele BiH. Sa druge strane, kada naiđu na podršku od strane gradske uprave i svih drugih nivoa, onda dođe i do jedne ovako lijepe, nadamo se, i uspješne priče”, rekao je Koc u izjavi novinarima nakon otvaranja poslovnice.

Istakao je da su se u oblasti trgovine brojke u odnosima Tuske i BiH udesetostručile.

“Svega toga ne bi bilo da nema ovakvih ljudi, koji su hrabri, samouvjereni, koji čine nekada negdje i neke prve korake. Sa druge strane, kada naiđu na razumijevanje i podršku da sa svojom idejom nastave, to su uvijek lijepe priče. Ekonomska stabilnost sigurno utječe i na svaku drugu stabilnost, na povećan broj zaposlenih. Mislim da su se ovdje susrele na jednom mjestu te sve dobre i pozitivne energije i da smo došli do ove priče, zbog čega sam sretan. Svima im želim puno uspjeha, a turskom kapitalu da ugledavši se na njih pravi nove iskorake ovdje”, rekao je Koc.

Igor Radojičić, gradonačelnik Banjaluke, rekao je da u konceptu Banjaluke kao regionalnog centra slika može biti potpuna samo ako grad nudi i kulturne, ugostiteljske, zabavne i trgovinske sadržaje.

“Ono što je za nas vrlo interesantno, DeFacto počinje sa prvom prodavnicom u BiH upravo u Banjaluci, što znači da su našli interes i da će ako sve ovdje bude dobro išlo, a nadamo se da hoće, biti preporuka i drugima da dođu u Banjaluku sa svojim mogućnostima investiranja”, rekao je Radojičić i dodao da ovakav brend predstavlja dodatni element u trgovinskim uslugama Banjaluke.

Kako navode iz DeFactoa, ovo je prvi u nizu prodajnih objekata ovog brenda u BiH.

“Ovaj modni brend planira povećati svoj tržišni udio, tako što će do kraja 2017. godine dostići broj od 500 domaćih i internacionalnih prodavnica, sa vizijom razvoja u svjetski modni brend. DeFacto, jedan od vodećih brendova u turskom sektoru modne konfekcije, ljubiteljima mode u svojoj novoj prodavnici otvorenoj u Banjaluci, nudi dizajn u skladu sa svjetskim trendovima iz širokog asortimana proizvoda. Nakon otvaranja prve prodavnice u Banjaluci, DeFacto ima za cilj da do kraja 2018. otvori još nekoliko prodajnih objekata u Bosni i Hercegovini, ali i proširi obim poslovanja u cijelom regionu”, kažu u ovoj kompaniji.

Otvaranjem prodavnice u Banjaluci, DeFacto je povećao broj zemalja u kojima posluje na Balkanu, kao i broj svojih međunarodnih prodavnica na više od stotinu, preduzimajući čvrste korake ka postizanju uspjeha ovog globalnog brenda u pristupačnoj modi.

Facebook
Twitter
WhatsApp

PREPORUKA